topbella

Saturday, January 8, 2011

taon baru,,

1) gembira
aku da nak abes blaja kt matrix,,fuh,,bapak lame,,kwn2 len ada yg da amek degree,,ak still foundation ag,,tp xpe,,pengalaman mendewasakan aku,,ag lame duk uia,,ag byk aku blaja psl manusia nye perangai,,mcm2,,smpai xterlayan sumenye,,nway Allah jdkan manusia tu berbeza,,so lps ni insya Allah ak bole adapt ngan masyarakat luar,,

2) sedih
nk abes matrix,,so kene tinggalkan sume kenangan + kwn2 kt sini,,kitorg berpecah ke gombak n kuantan,,lps ni jgak msti akan rindu kerja2 komiti,,isk33,,cmne la idup aku kt kuantan nt,,at least ade gak kwn2 dr pj,,tp kalo aku fly??ag sedey,,lgsg xkn jmpe dorg lps ni,,ntah2 bila aku balik ade yg da kawen,,

3) kecewa
nape la dy msti wt aku cmni??pdhal aku ckp baik2 ngan dy,,aku just nk tau psl dy,,nk tlg dy,,nk kenal rapat ngan dy,,tp dy??slalu wt aku nanges ade la,,smpai ati awk,,sy akn pstikan awk akn slalu rindu sy bila awk da g gombak nt,,hehe,,sy akn slalu menghantui awk,,u just wait n see,,moga kita ade jodoh,,

4) teruja
xsabar2 nk g interview,,tp still tataw nak amek majoring pe,,fenin3,,ya Rabbi,,tolong bg petunjuk,,hope dpt pe yg aku nak,,aku msti jd role model kt adik2,,hilmi,sakinah,solehah,,aku akn pstikan aku dpt bls jasa + pengorbanan ummi n ayah even aku tau jasa dorg xterbalas,,tlalu besar,,angah syg korg!!

5) terima kasih
kpd kwn2 yg ade kt pj,,thanx sb sudi jd kwn aku even aku slalu wt korg sedey + marah + kecik ati + geram etc ngan aku,,skali kwn selamanye kwn kn??hope kite xkn lost cntc,,kalo sape xmsg lps ni,,siapla,,haha,,moga korg igt yg korg pnah kenal seorang NUR 'AIN FATHANAH yg suka gelak kuat,,sahabat,,andai aku lupa kalian,,tlg sedarkan aku,,n tlg maafkan aku andai umur aku xpnjang,,n doakan aku moga dipermudahkan urusan bersama-Nya,,

"if one day i'm gone n never 4get 2 say go0dbye,,pliz remenber that i will never 4get 2 say thank u because u're the nice buddy that i ever have"

0 comments:

Post a Comment

Blog Owner

My photo
me, myself and i are one.