topbella

Thursday, January 5, 2012

dipergunakan??

salam sume,,
aku skang nga exam week,,
tp nak cite gak,,

aku sedih sgt2,,bkn nak ngadu ngan sesape,,aku tanak simpati sape2,,tp aku cuma nak luahkan aje,,aku xsuka simpan dlm ati,,

aku kecewa ngan kawan2 aku,,certain aje, bkn sume,,ade yg ok,,bile susah, cari aku,,bile nak cite masalah, cari aku,,bile nak bgtau nmpak org yg dia minat, cari aku,,bile nak mntak teman g mane2, cari aku,,bile nak mntak ajar pe2, cari aku,,bile xde duit, cari aku,,tapi bile aku susah??

xde sape pnah nk tnye aku,,pe yg aku ase,,sihat ke x aku aritu,,aku xkesah kalo korg dtg jmpe aku mntak tlg,,aku suka bile aku dpt tlg kwn2 aku,,aku tau aku bkn jenis yg suka bercerita ngan org len,,tp kalo org tny, aku jwb aje,,agaknye kalo aku mati tibe2,, xde sape perasan kot??

tibe2 cm ase homesick,,xpelah,,sblum aku nanges,,sblum airmata aku kuar,,bek aku stop,,doakan aku ntuk exam final ni,,

till finger meet keyboard again,,
salam 'alayk

0 comments:

Post a Comment

Blog Owner

My photo
me, myself and i are one.