topbella

Thursday, July 23, 2015

..of bunga telor and high heels..

salam all. kali ni aku nak cakap benda serius.

"kau bile nak kawen?"
"kau dah ade sape-sape ke?"
"bila la aku boleh merasa nasik minyak hang?"

to those yang tanya macam2 version of these questions, please stop now! aku sendiri pun tak boleh jawab untuk diri aku sendiri, apatah lagi nak bagi jawapan kat korang. sudah2 la tu bertanya, menyibuk hal orang! pernah tak korang terfikir perasaan orang yang ditanya? mestila tak pernah, sebab tu sibuk2 & tak segan nak tanya.

seriously guys, bukan setakat soalan bila nak kawen, soalan bila nak dapat anak pun sensitif okayy. mana tahu orang yang ditanya tu dah bersungguh cari jodoh diorang, dah berusaha untuk dapat anak. satu je yang aku boleh fikir, orang yang bertanya tu takde common sense. aku rasa ada rama manusia yang akan bersetuju dengan aku.

as for me, aku ada kekurangan sendiri yang tak membolehkan aku kawen sekarang. puas hati?



till finger meet keyboard again,
salam 'alayk


p/s: tak mampu senyum dengan perangai manusia

0 comments:

Post a Comment

Blog Owner

My photo
me, myself and i are one.