topbella

Monday, November 14, 2011

kahwin: isu budak ipta??

salam sume,,
moga dilimpahi rahmat selalu,,
aish,,
tgk tajuk pon da nak termuntah,,
bosan kot,,
sana sini org ckp psl kawen,,
even senior2 pon sebok mggantung kad kawen dorg kt board dept,,

bile da masuk twenties,,
sume ase cm da besa,,
nape??why??
sket2 bukak cite psl kawen,,
lelaki@pompuan idaman,,
geli plak tekak aku,,

ohoho,,
bile aku pikir2 balik,,
agaknye aku ni x matured kot,,
ptutla sdare2 yg xslalu jmpe aku,,
MUSTI akan tanye aku cmni:
"tingkatan bape da??"
uisks~
bile aku ckp aku bdk degree,,dorg bole kate:
"laa, xmcm bdk u pon,,"
geram pulak aku
*tp dlm ati sonok plak,,nmpak muda ke aku ni?? kekeh :P*

kpd kwn2 aku yg pnah tny aku,,
nape dorg xde boyafren lg,,
tgk ni:

lgpon kan ALLAH ada,,nape nk cari cinta len??
tggu la dulu~~
jgn jadikan couple (yg xde ikatan) tu halal dlm Islam,,
jgn malu bile org tnye da ade boyafren ke blom,,
sebab pe??

so kwn2 yg aku syg,,
jgn rosakkan diri sniri,,
bile tibe masa baru pikir ea,,
skang tugas kite --> STUDY
jgn hampakan harapan ibubapa kita ye!

tu aje kot dari aku ntok entri ni,,
10 jari kususun kalo ade yg terasa,,
till finger meet keyboard again,,
salam 'alayk
:)

0 comments:

Post a Comment

Blog Owner

My photo
me, myself and i are one.