topbella

Saturday, December 3, 2011

.mati itu pasti.

salam sume,,

terkedu bila baca status kwn2 fb,,
da 2 org kwn mereka yg meninggal di usia remaja,,
sorang tu kwn di uia, sorang lg kwn di jordan,,
al-fatihah untuk mereka yg telah kembali,,
doakan kesejahteraan mereka di sana,,

terdiam aku kejap,,
terpikir bile pulak masa aku nanti,,
waktu aku dipanggil Sang Kekasih,,
dah cukup ke amalan aku??
da bersedia ke aku nk mengadap Yang Esa nanti??

kata sorang kwn aku yg sgt baik,,
"ain, ingat mati tu bagus, tp jgn rahsiakan benda tu"
tp cne aku nk gtau kwn2 aku,,
dgr doktor ckp pon aku sniri xbole pcaye,,
inikan pulak kwn2 yg len,,
oh Tuhan,,
bantulah hambaMu ni,,

aku banyak dosa,,
kalau aku pergi esok,,
ampunkanlah segala dosa2ku,,
ummi, ayah, along, hilmi, kinah, adik,,
n kwn2 yg aku syg,,
kalian laa warna hidup aku,,
byk ubah idup aku,,
terima kasih banyak2,,

aku pon da tataw pe yg aku merepek ni,,
till finger meet keyboard again,,
salam 'alayk :)


0 comments:

Post a Comment

Blog Owner

My photo
me, myself and i are one.