topbella

Tuesday, September 17, 2013

kembali ke sekolah

salam sume, maaf la lama gile x update blog ni, da berabuk agaknye, maklumlah da masuk 3rd year, penuh dgn tragedi di clinic dan sebagainye *haha, macam tragis sangat aje*

so hari ni aku nak cite pasal program santai bersama senior (sbs) yang dijalankan pada 7hb september *sehari sebelum aku kembali ke kuantan* oleh kawan2 sebatch aku dulu, target audience kitorang actually form 4 yang majority nye still tak nampak future n taktau nak jadi apa bila da besa nanti..

aku macam tibe2 jugak la join program ni, kalau ikut tak masuk dalam to-do-list aku pon, tp sebab aku suka program berbentuk fasilitating ni, so aku join jugak selain nak jumpa kawan2 lama yang bertahun tak dengar cerita..

sehari bersama adik2 form 4, aku sangat faham pe yang diorg hadapi sebab aku lebih kurang aje macam diorg, future aku pun sebenarnye gelap jugak time2 umur diorg ni *dengan malasnye, tak suka study n berjam2 melepak kat padang dgn bow dengan arrow aje* tp alhamdulillah aku sangat bersyukur sebab aku da dalam perjalanan menuju masa depan aku yang insyaAllah cerah..

buat kawan2 yang aku jumpa haritu, kalian sangat aku sayangi, moga kita ketemu lagi dengan izin Yang Maha Esa..


till finger meet keyboard again,
salam 'alayk :)

0 comments:

Post a Comment

Blog Owner

My photo
me, myself and i are one.