topbella

Tuesday, May 27, 2014

23 years of living

salam all, diharapkan semua sihat2 belaka..sebenarnya tengah sibuk final exam sem 2 untuk 3rd year tapi sebab rasa macam dah bersawang blog ni, tu yang jenguk kejap..rupa2nya dah nak sebulan aku tak tengok blog ni..maaflaa wahai blog..

beberapa hari yang lepas ulangtahun kelahiran aku.. ramai jugak yang wish..thru calls, messages, wasaps, facebook & face-to-face..ada jugak yang bagi hadiah, walaupun kalau ikut umur aku ni tak layak dapat hadiah, haha..gembira + terharu sangat2..gembira sebab masih ada yang ingat tarikh lahir aku..terharu sebab ada member yang sanggup tunggu pukul 12 untuk wish aku..

alhamdulillah, aku masih diberi peluang hidup selama 23 tahun..sepanjang umur tu, aku sangat bersyukur kepada semua yang pernah muncul dalam hidup aku..tapi aku nak highlight orang2 istimewa aje dalam blog ni..

1- ummi & ayah
tanpa anda berdua, mana saya nak ada kat dunia, kan? terima kasih dah lahirkan, jaga, didik, hantar pergi sekolah & sokong semua yang saya buat..moga saya dapat balas segala kebaikan kalian walaupun saya tahu tak terbalas..love you both!


2- along, banglang, uda, adik
korang adalah tulang belakang, penguat semangat & penyembuh segala kesakitan. along, terima kasih jadi 'shoulder to cry on'. banglang, terima kasih jadi kawan bergaduh. uda, terima kasih jadi tempat simpan rahsia. adik, terima kasih jadi 'the one & only adik'. love you all!


3- my sisters from another mother
ada, tiah, tiqah, fatin & nusaibah sayang..a simple thank you wouldn't enough, kan? hope we will stay sisters forever. love you all!


sekarang boleh fokus final exam (patutnya dah lama kena fokus kan?)..tak sabar nak balik..nak jumpa si kecik yang makin montel..

till finger meet keyboard again,
salam 'alayk ;)

0 comments:

Post a Comment

Blog Owner

My photo
me, myself and i are one.