topbella

Wednesday, April 30, 2014

japanese beauty

salam all..harap semua sihat la ye..sebelum terlupa, selamat hari pekerja diucapkan kepada semua kakitangan kerajaan & swasta yang selalu bertungkus-lumus bekerja (skema gila ayat, seronok ummi camni)..okay kita cite pasal lain pulak, aku nak cite pasal japanese actresses pulak untuk entri kali ni..tapi aku malas nak tulis panjang2 so aku bgtau cite yang diorang berlakon aje..hihi enjoy (:

1- yamada yu
* info: isteri oguri shun
* cerita: seigi no mikata, binbo danshi

2- kuroki meisa
* cerita: crow zero, one pound gospel

3- aragaki yui
* cerita: hanamizuki, code blue, my boss my hero, koizora, dragonzakura

4- toda erika
* cerita: code blue, hana yori dango, death note

5- inoue mao
* cerita: i give my first love to you, hana yori dango, first kiss

6- horikita maki
* cerita: atasinchi no danshi, hanazakari kimitachi e, kurosagi

7- ueto aya
* cerita: my little chef, nagareboshi, attention please

8- kashii yu
* cerita: my boss my hero, death note, detective conan live action

tu je la aku nak cite..sebab korang takde apa2 request, aku merepek post apa2 ikut suka aku..kalau ada cadangan atau komen, boleh tulis kat komen box kat bawah..sebelum aku lebih banyak merepek, baik aku berenti sekarang..

till finger meet keyboard again,
salam 'alayk (:


p/s: aku nak final exam hujung bulan 5 ni..dooakan aku ye semua orang!

0 comments:

Post a Comment

Blog Owner

My photo
me, myself and i are one.