topbella

Friday, May 27, 2016

another day to be alive

salam all, sorry sebab dah lama tak menulis dalam ni, sibuk dengan kerja2 research dah membataskan ruang aku untuk menulis blog. ok, i had an urge to write today. aku pun tak tau kenapa.

1) 25th birthday
terima kasih kepada semua yang ingat & ucap & doa. moga Allah rahmati kalian. i can't thank you all enough. kepada ummi ayah, adik beradik, kawan2 yang setia berkawan dengan aku, aku sayang kamu semua. harap aku dapat balas budi baik kalian (:

2) health problem
harap aku tak terlalu open pasal benda ni. aku taknak bgtau la sakit apa, just sapa yang tahu tu takpelah. aku sebut pun supaya korang paham aku. aku bukan macam aku yg korang kenal 5-10 tahun lepas. banyak sangat limitation sekarang disebabkan masalah kesihatan. maaf sebab kadang2 tak dapat pegi kenduri kahwin, reunion etc etc. tapi terima kasih sebab dah memahami. tapi aku taknak korang treat aku macam aku ni dah nazak. thank you very much for your concern, but stop worrying about me. kalau aku pergi dulu dari korang *which i think i will* aku akan pastikan aku tinggalkan korang dengan memori2 manis ^^

3) relationship
disebabkan aku ada health problem, jadi tu macam satu halangan untuk aku untuk kenal, kawan & bagi hati aku kat sape2; baik lelaki mahupun perempuan. bukan senang nak suka someone, tapi bila dah suka separuh mati, bila dia tahu kita ni ada masalah, terus reject kaw2 *ni bukan pengalaman aku, jangan risau* jadi aku rasa family aku sangat risau dengan aku, asyik tanya dah ada sape2 ke, bila nak kahwin. kalau cari kawan ni macam beli air tin kat vending machine - masuk duit, pilih mana nak, amik air tin dari mesin, minum air, buang tin dalam tong sampah; kalau nak lagi, ulang proses - confirm aku boleh kahwin sekarang. aku tengah tunggu someone yang boleh terima aku seadanya, u know who u are. haha tipu je :D

ummi ayah, jangan risau pasal angah. kalau angah tak kahwin, insyaAllah angah akan jaga ummi ayah *kalau angah masih diberi kehidupan* angah tau angah takkan dapat balas segala jasa ummi ayah dari 25 tahun lepas, tp insyaAllah angah akan kuat untuk teruskan hidup & banggakan ummi ayah. one day, i will make you proud, i promise.


till finger meet keyboard again
salam 'alayk (:




current mood: exhausted
current song: locked away - r city ft adam levine

0 comments:

Post a Comment

Blog Owner

My photo
me, myself and i are one.