topbella

Tuesday, December 6, 2016

sudah 2 sem

salam all, apa khabar? lama gila x update blog ni huhuhu. busy weyh! nak2 lagi masalah wifi kat mahallah yang x settle2 dari awal bulan lepas )):

okaylah, harini saja nak luahkan perasaan kat blog sendiri. aku ni dah nak habis 2 sem dah belajar, tapi study jadik delay sebab orang lain. kalau korang, bengkek tak? x pasal2 aku kena tukar segala introduction, literature review dengan method T_T aku harap dapat lah grad dengan jayanya, at least siap projek pun okay dah. lepas tu kena pikir nak buat apa pulak lepas habis haha *nampak sangat takde future plan*

dalam bulan 10 haritu, aku dengan member kamceng aku, wani, pegi retreat *konon* ke sabah. yelah, memasing dah jarang jumpa pastu memang havoc gila la nak release tension. tiap2 hari jalan2 pusing2, sampai lembik + tido awal memalam. tapi memang puas plus x lari bajet lah, elok2 je. sebab hotel takde la mahal sgt, makan pun ala kadar je, takde sewa kereta sangat, banyak jalan + amik uber sebab hotel tengah2 bandar kk, so semua tempat tu boleh pegi dengan uber atau jalan kaki je. dah kalau pegi vacation tu tengah jadik student, buat cara student la kannn.

sekarang tengah struggle nak siapkan mana2 yg boleh, aku nak grad + convo cepat2 weyh, penat + juling mata asyik mengadap laptop je *dah apahal, memang kerja aku kena tgk laptop. kalau x, tak jadi kerja laaa* korang doakan aku ye ^^

tu je kut nak membebel utk kali ni, insyaAllah ada rezeki boleh pegi conference pulak tahun dpn. nah aku belanja gambar kitorg vacation haritu, jangan jeles ye ;)



till finger meet keyboard again,
salam 'alayk


current mood: tired
current song: arashi - don't u get it

0 comments:

Post a Comment

Blog Owner

My photo
me, myself and i are one.